top of page

REGULAMIN ZWROTÓW

1. Informacje ogólne

1.1. Strona internetowa

Regulamin zwrotów dla sklepu internetowego "www.frans-car.pl" (dalej "Sklep") został sporządzony na podstawie przepisów polskiego prawa, w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827) oraz dyrektywy Unii Europejskiej 2011/83/UE.

 

1.2. Dane firmy:

Sklep "www.frans-car.pl" prowadzony jest przez firmę o następujących danych:

  • Nazwa firmy: Frans-Car Dawid Główka

  • Numer NIP: 6832067288

 

2. Zwroty towarów

 

2.1. Prawo do zwrotu towaru

 

Konsument, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

 

2.2. Wyjątki od prawa zwrotu

Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku:

  • towarów dostarczonych w zamkniętych opakowaniach, które nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych po ich otwarciu,

  • towarów wytworzonych lub dostosowanych do indywidualnych potrzeb konsumenta.

 

2.3. Procedura zwrotu

Aby dokonać zwrotu towaru, konsument powinien:

  • poinformować Sklep o swojej decyzji o zwrocie towaru, najlepiej w formie pisemnej na adres e-mail franscarserwis@gmail.com,

  • odesłać towar na własny koszt na adres siedziby Sklepu.

 

2.4. Stan zwrotu towaru

Towar zwracany powinien być w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem akcesoriów, w stanie pozwalającym na jego dalszą sprzedaż. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, jeśli jest ono wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

2.5. Zwrot środków

Po otrzymaniu zwróconego towaru i sprawdzeniu jego stanu, Sklep zobowiązuje się do zwrotu konsumentowi zapłaconej kwoty za towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru. Zwrot środków będzie dokonany za pośrednictwem tej samej metody płatności, jaką skorzystał konsument przy zakupie towaru, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inną metodę.

 

3. Reklamacje

 

3.1. Rękojmia

 

Konsument ma prawo do skorzystania z rękojmi w przypadku wad towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

3.2. Procedura reklamacji

W przypadku stwierdzenia wady towaru, konsument powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem, opisując wadę towaru. Sklep podejmie kroki niezbędne do rozpatrzenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

4. Postanowienia końcowe

 

4.1. Zmiana regulaminu

 

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany wchodzą w życie od daty ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.

 

4.2. Kontakt

W przypadku pytań, uwag lub skarg, prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres franscarserwis@gmail.com lub pod numerem telefonu 510180579.

 

4.3. Rozstrzyganie sporów

W przypadku sporów związanych z zakupami dokonanymi w Sklepie, konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych środków rozstrzygania sporów, w tym platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej na stronie internetowej Komisji Europejskiej.

4.4. Obowiązujące prawo

 

Niniejszy regulamin oraz stosunek między Sklepem a konsumentem podlegają prawu polskiemu i przepisom prawa Unii Europejskiej.

Ostatnia aktualizacja regulaminu: Listopad 2023.

bottom of page